MADDE 1 – TARAFLAR
SATICI
- Ticari Ünvanı: Vanté
- Adı/Unvanı: Vanté
- Adres: Kuşadası/Aydın
- E-posta: [email protected]
- Telefon: (+90) 551 479 27 59
ALICI
- Adı Soyadı: [Alıcının adı soyadı]
- Adresi: [Alıcının adresi]
- Telefon: [Alıcının telefon numarası]
- E-posta: [Alıcının e-posta adresi]
MADDE 2 – SÖZLEŞMENİN KONUSU ve KAPSAMI
Vanté’ye ait www.vante.tr veya sunulan hizmete bağlı diğer alan adları üzerinden (“Websitesi”), Satıcıya ait ürünlerin satın alınmasına yönelik elektronik olarak sipariş verilmesi, sözleşmede belirtilen niteliklere sahip mal/hizmetin satışı ve teslimi ile ilgili olarak Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
Vanté, işbu sözleşmenin tarafı olup, sözleşme kapsamında tarafların yükümlülüklerini yerine getirmeleri ile ilgili sorumluluk taşır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU MALIN TEMEL NİTELİKLERİ VE BEDELİ
Ürün/Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli, rengi ve vergiler dahil satış bedeli ve teslimat bilgileri aşağıdaki gibidir:
- Ödeme Şekli ve Planı: Çevirimiçi sanal POS uygulaması üzerinden ………. Bankası kredi kartı ile …. ay …. (yazıyla ……………………………………….) TL aylık ödeme / peşin ……….. TL ödeme
- Alınan Vade Farkı: …….
- Vade Farkı hesabında kullanılan faiz oranı: % …
Siparişi takip eden 3 iş günü içinde sevkiyatlara başlanacaktır. Sevkiyat, (7) iş günü içinde tamamlanacaktır.
- Teslimat Adresi: [Alıcının teslimat adresi]
- Teslim Edilecek Kişiler: [Teslim edilecek kişi bilgileri]
- Fatura Adresi: [Alıcının fatura adresi]
MADDE 4 – MALIN TESLİMİ VE TESLİM ŞEKLİ
Sözleşme, Alıcı tarafından onaylanmakla yürürlüğe girmiş olup, Alıcı’nın Satıcı’dan satın almış olduğu Mal/Hizmet’in Alıcı’ya teslim edilmesiyle ifa edilmiş olur. Mal/Hizmet, Alıcı’nın sipariş formunda ve işbu sözleşmede belirtmiş olduğu adreste bulunan kişi/kişilere teslim edilecektir.
MADDE 5 – TESLİMAT MASRAFLARI VE İFASI
Mal/Hizmet’in teslimat masrafları Alıcı’ya aittir. Satıcı’nın, websitesinde teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse, teslimat masrafları Satıcı’ya ait olacaktır.
Malın teslimatı; Satıcı’nın stokunun müsait olması ve ödemenin gerçekleşmesinden sonra taahhüt edilen sürede yapılır. Satıcı, Mal/Hizmet’i, Alıcı tarafından sipariş edilmesinden itibaren 30 (otuz) gün içinde teslim eder ve bu süre içinde yazılı bildirimle ek 10 (on) günlük süre uzatım hakkını saklı tutar.
MADDE 6 – ALICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Alıcı, Websitesinde yer alan sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin olarak Satıcı tarafından yüklenen ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
MADDE 7 – SATICININ BEYAN VE TAAHHÜTLERİ
Satıcı, Sözleşme konusu Mal/Hizmet’in Tüketici Mevzuatına uygun olarak, sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile Alıcı’ya teslim edilmesinden sorumludur.
MADDE 8 – CAYMA HAKKI
Alıcı, teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı bildirimi, Satıcı’ya [email protected] e-posta adresi üzerinden veya diğer iletişim kanallarıyla yapılabilir.
MADDE 9 – CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Cayma hakkı, aşağıdaki hallerde kullanılamaz:
a) Tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmeleri,
b) Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen mallar,
c) Kişisel ihtiyaçlar doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye elverişli olmayan mallar.
MADDE 10 – UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Tüketiciler, Satıcı ile sorunları olursa, sorunu Satıcı’nın çözememesi durumunda, ürün bedeli 1.161,67 TL’ye kadar olan işlemlerle ilgili şikayet ve itiraz konularında başvurularını ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarının bulunduğu yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyeti’ne; ürün bedeli 1.161,67 TL’nin üzerinde olan işlemlerle ilgili şikayet ve itiraz konularında başvurularını ise, ürünü satın aldıkları veya ikametgahlarının bulunduğu yerdeki Tüketici Mahkemesi’ne yapabileceklerdir.
MADDE 11 – MAL/HİZMETİN FİYATI
Vanté tarafından yapılan indirimler, kuponlar ve sair satış fiyatına yansıtılır.
MADDE 12 – TEMERRÜD HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
Alıcı, kredi kartı ile yapmış olduğu işlemlerinde temerrüde düşmesi halinde kart sahibi bankanın kendisi ile yapmış olduğu kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyecek ve bankaya karşı sorumlu olacaktır.
MADDE 13 – BİLDİRİMLER ve DELİL SÖZLEŞMESİ
Vanté’nin resmi defter ve ticari kayıtlarıyla, kendi veritabanında, sunucularında tuttuğu elektronik bilgilerin ve bilgisayar kayıtlarının, bağlayıcı, kesin ve münhasır delil teşkil edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
MADDE 14 – YÜRÜRLÜK
14 (on dört) maddeden ibaret bu Sözleşme, Taraflarca okunarak, Alıcı tarafından elektronik ortamda onaylanmak suretiyle akdedilmiş ve derhal yürürlüğe girmiştir.
SATICI
Vanté
ALICI
[Alıcının adı soyadı]